What is the new 7.0?
Printable View
What is the new 7.0?
Para quem está tendo dificuldade em criar a DB pela query, segue o banco de dados já criado bastando apenas restaurar.
[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Só lembrando que esse banco de dados foi gerado a partir do dql2008 que é o que uso.
Nao tive nem um problema para criar a DB com a query no SQL 2008
Agora o comando (/autoadd off nao esta dando mais crash no GS) porem notei que algumas wings novas nao ficao full fica faltando adds
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
Se não me engano é preciso add em 3 arquivos e me parece que cada arquivo utiliza 1 editor, talvez @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] ou @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] pode te ajudar melhor nessa questão.
This repack work 100% on Windows Server 2012 & SQL Server 2014?
please give only update 7 ,not full
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] It is recommended that you use the Windows Server 2008 or Windows 7 system is running smoothly.
3 minutes:------- Atualizado -------
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...] Next update will be for members only VIP's and certain premium area, will be made free update to the other items later cited if any critical bugs in repack, as well as our mentor friend had already spoken.Citação:
Originally Posted by Duke [Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]
O Repack free não possui suporte a novas wings.
Olá todos novamente,
alguem sabe como ativar essa placa nos membros "premium" no mu?
alguem poderia me ajudar com esse problema por favor?
@[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]entre em contato por MP com o @[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...], ele lhe dará informações como fazer parte da Premium!